torsdag 2 januari 2014

Nyårsafton

Som väntat var jag inte superbra på att fota på nyårsafton, lyckades inte ens ta ett foto på mig själv (haha). Men här är en liten sammanställning av det jag lyckades foto, plus att jag snodde lite bilder från min vän Alice.





 

 












Nyårsafton bestod av en supergod buffé med all möjlig mat: halloumi, potatisgratäng, sallad, quornfiléer, ärtpesto, hummus, tzatsiki, potatissallad, hembakt bröd, kött för köttätarna med mera! Vi var runt 15-20 personer och alla hade med sig lite saker Efteråt var det ost och kex, samt efterrätten: hallonpaj samt brownie med vispgrädde och fruktsallad. SÅ GOTT. Efter det var det världens matkoma, men kvällen slutade fint med att vi firade in det nya året på Järntorget med massa okända människor och raketer som sedan följdes upp av många timmars dansande! Kaar och jag var hemma någon gång vid 6-tiden på morgonen, proppade i oss lite Risotto och somnade pangboom. En fin nyår helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar