måndag 23 december 2013

just like the ones I used to know





Dagen före dopparedagen. Idag är det trötta ögon utan smink och bara lite läppstift. Känns liksom det kan få passa ihop med de upplösta lockarna från helgen. Ruffsigt och trött, såsom det får vara när det ska lagas mat hela dagen och pysslas inför morgondagen. Men på mig har jag i alla fall en av mina favoritkjolar i elegant Ulyana-längd. Den är vinröd, grå, lila och svart, men det syns dessvärre inte på bilden. Och det där halsbandet som jag börjat tycka om igen. Glittrande, svart och långt. Det där som jag köpte på Glitter när jag var fjorton och tyckte var alldeles fantastiskt, men som jag glömde bort bara något år senare. Så fint när man kan återupptäcka saker man köpt för längesen.

Hoppas ni får en fin måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar