tisdag 16 december 2014

vecka femtioett

 
 
 

Veckorna går som vanligt alldeles för snabbt för att man ska hänga med! Man borde vara ledig hela december så att man hinner julmysa, pyssla och allt annat som hör julen till. Dock är jag ofrivilligt ledig just nu, har fått ställa in två jobbpass då jag blev sjuk i lördags. Det är den där himla förkylningen som jag haft i tre-fyra veckor som till slut bröt ut. Och jag är rädd att den kommer hålla sig fast ett tag. Är jättetrött, torr i halsen, snuvig och har segaste hostan. Allt det där som man älskar med en dunderförkylning. Oh well, såhär ser förhoppningsvis min vecka ut:
 
- vila idag och imorgon
- jobba tors-sön
- laga min tand hos tandläkaren på torsdag (SÅ RÄDD)
- födelsedagsmiddag för morfar på fredag
- svänga förbi Moas födelsedagskalas på lördag
- fixa med de sista julklapparna
- BLI FRISK :'(
 
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar