måndag 3 november 2014

vecka fyrtiofem




November! Då var hösten officiellt slut anser jag. Det är både fint och trist. Hösten är ju så fin med alla löv och skön för att det inte riktigt blivit sådär bitande kallt ännu. Men för mig innebär vintern jul och julen är ju ungefär det bästa jag vet. Redan nu börjar jag planera alla jul-pyssligheter jag ska ha för mig och alla julklappar jag ska köpa. Tycker att det är himla kul och mysigt! Jag firar jul ungefär hela december, så därför är november inte en jobbig månad alls - den liksom inviger december. Och allra bäst kommer det bli i år eftersom vi ska fira Thanksgiving och på så sätt inviga julen extra mycket. Såhär ser i alla fall min första novembervecka ut:

- jobba tisdag, torsdag och fredag
- träffa mor min
- fixa med presenter till lite olika personer
- träffa Sarah
- träffa Georgia
- inflyttningsfest hos de två ovannämnda på fredag!
- min fina kaar fyller år på lördag
- min kära syster fyller år på söndag

Bra vecka alltså! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar