onsdag 25 december 2013

Santa baby














Någon (läs jag) har varit himlans snäll i år verkligen! Detta är vad jag fick av min familj och släkt i julklapp!

1. Isadora Perfect Matt Lipstick - Deco Rose. SÅ FIN. Får visa på.
2. En jättestor och lyxig sminkväska - drömt om en så länge.
3. En superfin muminmugg till min samling!
4. Roliga tofflor!
5 + 6. Bra bakgrejer!
7. Finaste vattenkokaren jag skådat.
8. En superstor recept bok att fylla.
9. En rolig citronpressgrej!
10. En mysig stickad kofta.
11. En dunderfin klänning från Modcloth!!! Bästa detaljerna: rund krage, guldknappar och markerad midja.
12. Den perfekta Wednesday Addams klänning, älskar.

Utöver detta fick jag ett helt taco-set (så bra), presentkort på Nordstan, strumpbyxor, schampo och tvål! Har verkligen världens generösaste familj. Och hade en himla toppendag med så mycket god mat. Får nog ta och slänga upp våra vegetariska julrecept här lagom till nästa jul - slog typ rekord i godhet i år! Hoppas ni hade en fin julafton!

2 kommentarer:

  1. Älskar vattenkokaren! / Sofia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag också! Råkar veta att den finns på Claes Ohlson om du vill ha en haha <3

      Radera